fredag 19. oktober 2012

Stua

Noen bilder fra stua i dag.
Felix og jeg har tatt helg, Felix har fri fra barnehagen og det er godt.
Rolig start på dagen og tid til lek og litt barnetv:)
Litt rydding her er også nødvendig og strykehaugen har vokst seg STOR igjen;)

Det flotte maleriet har min kjære mor malt og jeg bare elsker det!
Synes også det passer så godt inn nå med de flotte høstfargene:)
Hun har også mange andre flotte malerier som jeg skal vise etterhvert;)

Om en liten stund skal vi avgårde på koselig besøk<3

Hva gjør du denne Fredag?

Må passe på å takke så mye igjen for alle de hyggelige kommentarer jeg får her og på instagram, dere er gode <3
Velkommen til nye følgere også, det varmer:)

Riktig God Helg allesammen
Klem M

3 kommentarer:

Nati sa...

Så hjemmekoselig dere har det <3 Og maleriet til tante er kjempefint! Jeg håper vi en gang kan få kommet på besøk til dere søta ;)

Franske drømmer sa...

Felix er så skjønn! Ser for meg at han er en storsjarmør ;-)
Vakre alle barna deres :-))

Ser vi har lik duk - de er så fine! :-))

Nydelig bilde moren din har malt! Så flink hun er! :-)

Ha en fin helg, vennen!

Klemmer

Linda sa...

Vakkert! Du er så flink til Merete <3