tirsdag 9. oktober 2012

Kärleksört

Kärleksörten er en nydelig blomst!
Det er en staude som like gjerne kan stå i solen som i skyggen.
Pga sine store tykke blader kan den lagre nok vann til å fordele utover flere tørkedager. Før i tiden brukte de denne planten på brannsår, kanskje man skal teste ut slike gamle kjærringråd? Jeg kjøpte min kärleksört i fjor sommer og på høsten plantet jeg den ut i beddet. Nå blomstrer den så vakkert i beddet! Kjempekoselig med flotte fine blomster i beddet på denne tiden også:)

Nå nyter vi ett par koselige dager med min kjære søster Terese som er på besøk:)
Går turer, lager godmat sammen og skravler masse masse:)
Så glad jeg er for at vi har det så flott sammen <3

En skjønn dag til dere :)
Klem M

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så herlige blomst,vakker farge på den:)kos deg masse med besøket:)
Klem fra Lillian

sa...

Hei!
Så glad jeg fant bloggen din, helt tilfeldig via instagram :)
Skal kose meg med den i kveld når roen har lagt seg i huset :) klem Anette

Mitt hjerte sa...

Tusen takk Lillian <3 vi har kost oss masse!
Klem til deg

Mitt hjerte sa...

Hei Anette!
Så koselig hilsen:) Håper du fant noe du likte å lese hos meg, nå skal jeg titte innom deg også;)klem fra meg