onsdag 3. oktober 2012

Eventyr

På vei hjem fra barnehagen:)

Vi er så heldige å bo så nære Walloxen, sjøen som ligger tett inntil bo området vårt!
Det er helt fantastisk flott og gå den stien langs sjøen.
Faktisk som et eventyr:)

I skrivende stund sitter jeg på denne benken du ser på bildet under og skuer utsikten utover vannet og de fantastisk nydelige fargene naturen byr på nå!
Vi har tett tåke som ligger lavt i dag, men når den er borte er utsikten underbar:)

Vist er høsten og Oktober fin?:)

Nå skal jeg hjem og pløye meg gjennom dagens gjøremål!
Hva gjør dere i dag?
Ønsker dere en nydelig Onsdag:)
Klem fra meg

6 kommentarer:

Tonje Merethe sa...

Så nydelige høstfarger, og for en flott plass. Dere er heldige.

Ha en fin onsdag.
Klem fra Tonje Merethe

Anonym sa...

Så herlige høstfarger og nydelige bilder,mykje ein kan sjå når ein er ute og går og legger merke til det rundt ein:)
Nydelig plass:)
Ein fin dag til deg!
Klem fra Lillian

Charlotte sa...

Nydelige bilder Merete : )

Mitt hjerte sa...

Tusen takk alle tre <3 Vi er heldige som har så flott turområdet i nærheten ja:)
nattaklem fra meg

Linda sa...

Så fine bilder. Ser hva du mener med eventyr....virkelig mystisk ser det ut som det er der :) Har så lyst til å besøke dere!!
Klemmer til deg :)

Mitt hjerte sa...

Tusen takk Linda:)
Vi vil gjærne ha besøk av dere, bare å pakke kofferten og komme;)
Klemmer