lørdag 20. oktober 2012

Lørdagsmorgen

Sitter fortsatt ved frokostbordet....klokka har passert 11 og det er Lørdag <3
Det er så deilig med slike fridager der ingenting "måsten" står på skjemaet fra morningen av.
Jeg synes det er så deilig å slippe å mase på ungene om at de må tenke på klokken og stresse ut igjennom døra for å rekke skolen.
Vi sitter lenge ved frokostbordet i slåbrokken, tøfler og nyter en god kaffe:)
Nystekte rundstykker ( ikke hver lørdag det altså;) godt med pålegg og bare kjenner på roen i kroppen!

Denne tiden er gullverdt, synes jeg:)

Nå skal vi se om vi får pakket bagen her for en liten overnatting!

Ønsker deg en deilig helg <3
Klem M

7 kommentarer:

Vigdis sa...

Nydelig blogg du har! :) Deilig med slike dager hvor man kan la roen fylle huset!:) God helg!

Charlotte sa...

Deilig: ) har ikke stått opp enda jeg.....men kl her er bare 07.30 da! Riktig god helg til dere: ) klem

Anonym sa...

Så herlig med slike dager når ein kan roe seg ned,kose seg og ta livet heilt med ro:)
Her regner det idag og då er det ekstra kjekkt å være inne,no fekk eg lyst på ein kopp varm drikke når eg såg bildene dine:)
Ein finfin lørdag til deg!
Klem fra Lillian

Tonje Merethe sa...

Slike morgener er herlige ja. Har ofte slike lørdager vi også, deriblandt i dag, og det er så kos.

Ønsker deg en fin lørdagskveld.
Klem fra Tonje Merethe

Linda sa...

God helg til dere også <3<3

Franske drømmer sa...

Slike morninger er fantastiske!!
De lever man lenge på :-)

Så gøy med overnatting!
Kos dere masse ;-)

Klemmer

meaningmoon sa...

Herlig med helg og sene frokoster <3 Koselig blogg du har, takk for fine ord hos meg, kommer garantert tilbake hit <3 Nyt kvelden! Klem <3