tirsdag 23. oktober 2012

Høst







Høsten den er her, det mørkner så fort,


dagen blir kort, og jeg får mindre gjort.

En sommer er atter en gang på hell,

og himmelen er beksvart når det blir kveld.Men høsten er vakker i sitt fargeflor,

og bladene drysser ned på vår jord.

Så bakken blir dekket som en fin palett,

det vakreste bilde som jeg har sett.Men så kommer regnet og det øser ned,

og fuglene flyr til et annet sted.

Vinden hyler og det blir litt kaldt,

jeg ser ut på regnet, det er vått over alt.Men jeg nyter høsten og kryper så opp,

i godstolen min med en kaffekopp.

For endelig nå kan jeg ta meg litt ti’,

og kose meg litt med boka mi.


En flott dag til fineste deg ♥
Klem M










5 kommentarer:

Franske drømmer sa...

Vakre bilder og herlig dikt! :-)
Høsten er fin!

Kos deg med boka di ;)
Ha en fin dag!

Klemmer

Anonym sa...

Vakreste bilder og vakre ord:)høsten er ei fin tid:)kos deg med boka!
Klem klem

Tonje Merethe sa...

Nydelige høstfarger <3

Fin kveld ønskes deg.
Klem fra Tonje Merethe

Linda sa...

Så fine ord og bilder 💝

Camillas Lantliv sa...

Hej fina Merete!

Varför kan inte du bo nära mig så vi kunde bli vänner i verkligheten också och inte bara i bloggvärlden:)?

Tusen tack för rara ord på bloggen, blev både rörd och glad!

Kristallkronan är köpt på Skeidar i Norge.

Måste bara se om jag har förstått rätt, blir så nyfiken på folk ifm med flytt till norge/sverige. Är du norsk, gift med svensk, bosatt i Sverige?

Jag är ju svensk, bosatt i Norge med norsk karl:).

Hoppas allt är jätte bra med dig och din fina familj, så underbara ungar du har <3

Stora kramar!