torsdag 18. oktober 2012

Regnværsdager



 Felicia viser stolt fram en meitemark.........



 En er en og
to er to
vi hopper i vann
vi triller i sand
zik zak
det drypper fra tak
tik tak
det regner i dag!!



Det er morro med vann og renvær synes barna, men til en viss grad synes nå jeg......

Hvordan er været hos deg i dag??

Bildene er tatt på akkurat samme tid i fjor og barna har akkurat samme regntøy på seg i dag også:)
Regntøyet kommer i fra Ticket to Heaven!!
Det beste regntøyet etter vår erfaring.
Slitesterk , praktiskt, mykt, lett og i flotte farger og mønster.

I kveld skal jeg sette meg ned og bestille nytt regntøy til dem begge, da dette begynner å bli litt vel knapt nå;)

Ha en fortsatt fin høstdag allesammen ♥


4 kommentarer:

Nati sa...

Her er det enda overskyet, men værmeldinga sier sol og 18 grader! Så jeg håper de har rett ;)
Syns foressten det er kos å se barna ute ;) Her sender de ikke engang barna på skolen om det regner :-0 hehe...snakk om kulturforskjell!
Klem til dere <3

bevaremegvel sa...

Ja, det er noe med vann og barn, blir som en magnet :)
Fin blogg du har, jeg kom tilfeldigvis over den, legger meg til som følger :)

Anonym sa...

Så herlige regntøy de har,sikkelig flott og friskt:)det er jo så kjekkt å hoppe i putter og eg har ei som alltid må redde markene fra drukningsdøden,hehe skjønner ikkje at ho vil ta i dei eingang:)
Klem fra Lillian

MittLilleHjerte sa...

Takk for alle koselige kommentarer! Blir sååå glad:-D
Så utrolig fint regntøy og hærlige barn som som leker:)
Jeg kjøpte tekstilgarnet på panduro og heklekroken hos en garnbutikk.
Fin dag til skjønne deg:)
Klem