mandag 22. oktober 2012

Siste hytteturen for sesongen


 Lørdag formiddag dro vi ut til hytta for siste gang fo denne sesongen.
Mye som skulle gjøres klart før vi kunne stenge dørene for vinteren.
Da vi kom ut var vi våte og kalde så det første vi gjorde var å få fyr i peisen:)
Noe av det kosligste jeg vet på denne årstiden!


Det ble fort kveld og etter litt lek, lørdagskos og middag var det godt å finne sengen, spesielt koselig er det å bli lest for på sengekanten, synes Felicia.
Elsa Beskow`s klassikere er jo alltid bra:)

Ny duk fra Green Gate og krukke fra Hemtex kjøpte jeg tidligere i sommer:)
Lekkert med hvitt og blått synes jeg, passer fint på ei hytte ved sjøen.


En skål med naturgodis.......


Nyeste Lantliv og champangnebrus gjorde kvelden underbar for meg;)


Måtte jo holde meg selv med selskap da min kjære sluknet like fort i soffan etter ungene hadde lagt seg;)


Dagen etter var det bare å tømme det man tømme kan siden vi skulle sette nesa hjemover og neste besøk ikke blir før til neste vår:)
Litt igjenblitt lørdagsgodig på formiddagen på en Søndag, takket ikke disse to nei til i allefall:)


Tannbørsting ute i det fri!!


På vei for å plukke Kastanjer.....



Og vi fant ganske så mye!
Felix ville samle de i trillebåra si, men etter flere veltinger så puttet vi like gjærne kastanjene i bøtte:)




Felicia ble helt forelsket i disse søte små "babykastanjene" som hun kalte dem ;)





Drikkepause :)



Felix syntes det ble litt langdrygt med plukkinga, så han ville heller leke med vann og sprute på oss.


Etter lunsj pakket vi sammen og fikk avsluttet en herlig tur på hytta med litt husking!
De måtte jo også pakkes ned førr vi dro.



Siste bilde fra brygga for i år!!!
Gleder oss allerede til åpning til neste vår:)



Vi har ikke lange båturen over, men tror sjølufta tok energien fra dem likevel:)
To små som var helt utslått etter helgas hytteliv:)
Tusen takk for i år, nå gleder vi oss til å komme tilbake forhåpentligvis i April:)

Har du hatt ei fin helg?
Har du også vinterhytte som stenges for kulde og is?


Ønsker dere alle ei ny flott uke :)
Klem fra meg




Ingen kommentarer: