fredag 26. oktober 2012

Farging av tekstiler

For noen år siden kjøpte jeg mange nye kjempesøte fine pastellrosa handuker.
Etter mye bruk og mange vasker har de bleknet og er ikke fult like fine i fargen lengre.
Tenkte derfor teste å farge de i en litt mørkere blånyanse for å se om det kan bli bedre:)

Som sagt så gjort!
1pk Herdins tekstilfarge og 1pk salt var alt som skulle til og jeg tror jeg betalte ca 70 sek for begge deler:)
Nå har jeg akkurat puttet dem i tørketrommelen og gleder meg til å se den riktige fargen:)
Blåfargen tror jeg skal passe veldig godt inne på badet vårt nå da vi har samme blåtoner i gulvflisene:)
Skal vise dere bilder etterhvert!

I ettermiddag skal Emilia ha Halloween fest her, så bare å hive seg rundt med bakingen:)

En fin Fredag til deg <3
Klem M

1 kommentar:

Anonym sa...

Så lurt å gjere det,husker at me farga klær masse før og er jo veldig lurt:)
Ei god helg til deg!
Klem fra Lillian