torsdag 4. oktober 2012

Kanelbullens dag

Her i Sverige feirer vi kanelbullens dag i dag:)
En fin anledning til å bake litt;)
Jeg og Felicia har bestemt at jeg skal hente henne rett etter skolen i dag for så å dra hjem å bake kanelboller!

Blir så koselig og overraske de andre i familien med noe godt til kveld, synes vi:)
Nå har jeg tatt fram litt ingredienser slik at det får stå framme og bli romtemperet til vi er igang;)
Det blir jo best resultat da, når alle ingredienser har samme temperatur:)

Ute er det grått og trist i dag, skikkelig guffent!
Da passer det ekstra fint å kose seg inne med slike syssler;)

Baker dere kanelboller i dag?
Har du en god oppskrift du vil dele, vil jeg gjerne prøve;)

Må også si at jeg blir såå veldig veldig glad over hver eneste en som kikker innom bloggen og tusen takk for alle koselig kommentarer dere legger igjen:)
Det varmer virkelig <3

Ha en toppen dag alle med eller uten kanelbolle;)
Klem M

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så flinke du er og så koseligt å bake sammen,hihi svenske kanelboller er jo så gode:)
Her og regner det og det er ikkje lite som faller ned fra himmelen,men håper sola titter fram snart;)
Fin dag til deg,kos dere med baking!
Klem fra Lillian

Joy sa...

Mmm.... Svenska kanelbullar är något av det bästa som finns! Kanske man skulle baka det i helgen..
Kika inom min blogg! Har en liten surprise till dig. ;)

Önskar dig en riktigt mysig helg med dina nära och kära.

Goda kramar Joy