fredag 12. oktober 2012

Gavmildhet

På vei til barnehagen i dag, gikk vi langs vannet!
Det er bare så herlig å gå den stien der!
Man kan gå der om og om igjen og det er alltid nye blikkfang:) nydelige farger, vakkert vann, mystiske lyder og herlige lukter fra skog og mark:)

Vi går også forbi noen fantastiske flotte eiendommer på veien og iblant har de stilt ut kasser med masse epler i:)
Det er bare å forsyne seg, står det på lappen:)
Hvor koselig er det da, kjempesnilt spør du meg. Lurt er det jo også isteden for at de bare blir liggende på marken å råttne:)

Kanskje ett tips til dere som har overflødig med epler og ikke vet hva dere skal gjøre med dem;)?
Jeg lover det er noen som kommer til å bli glad :)
Gavmildhet kaller jeg dette:)

Nå skal jeg gjøre det litt koselig i heimen her for i ettermiddag får vi overnattingsbesøk:)

Ha en deilighelg alle fine <3

Takker igjen for alle koselig tilbakemeldinger jeg får her og på Instagram, jeg leser hver eneste en <3
Velkommen også til nye følgere her og der:)

God klem fra meg

3 kommentarer:

Tonje Merethe sa...

Så koselig å dele epler slikt da.

Ønsker deg en god helg.
Klem fra Tonje Merethe

Anonym sa...

Hei skjønne deg:)
Så herlige bilder og jammen er det masse flott å sjå rundtom når ein legger merke til ting,så koseligt med rødmalte hus bak gjerder og det er så flott at det deler ut eple sånt:)
Her er det og flott høstsol og det må nytes,vi blir bare 3 heime i helga så da tenkte eg me skulle ta ein lang gåtur imåro,sjølv om 12 åringen ikkje synest det er like gøy som 4 åringen,men har me noko godt med så tenke eg det hjelper:)

Ei flott helg til deg!
God klem fra Lillian

Franske drømmer sa...

Nydelig gjort, synes jeg!
Bedre at andre får glede av dem enn at de skal ligge å råtne :-)

Jeg elsker å følge deg både her og på IG - dine bilder gleder!!

Ha en fin søndag, vennen!
Klemmer