fredag 3. august 2012

Tyll

I kveld tok jeg meg tid til å svinge malerkosten igjen:)
Holder på å lager et nytt rom til Felicia oppe i 2 etg.blir ikke mange kvm, men likevel et eget koselig krypinn får hun med plass for seng, klær og litt annet småtteri....

H har lagt tapeten og jeg har malt!
Tapeten er bare helt nydelig og kommer fra Eijffinger. Fargen vi bruker på de andre veggene heter "Tyll" og er bare såå delikat! Minner meg om sukkerspinn;)

Gav meg etter andre strøket maling i kveld, men vil ta et 3.strøk før jeg sier meg fornøyd! Skal bli så morro å vise Felicia fargen i morgen og vi gleder oss til fortsettelsen med innredning av rommet:)
Følg med så får du se;)

Nå er det iallefall natta her, blir alltid så altfor sent før jeg får lagt meg.
Det er jo bare så morro med oppussing at det blir vanskelig å avslutte, men NÅ- riktig Godnatt til dere:)

Drøm søtt:) klem fra meg

Ingen kommentarer: