lørdag 18. august 2012

Boller

Med nyrørte jordbær og brunost, er jammen godt!
I dag har de to minste hatt fri fra SFO og bhg, siste fridagen før alvoret starter på Mandag:)
Når barna er hjemme er det rett som det er at vi baker noe.
Spurte Felix i morrest hva han hadde lyst til å gjøre i dag og da sa han " baka bullor" snakker jo mest Svensk lille grom gutten min:)

Som sagt så gjort og boller ble bakt!
Det ble Fantastiske Leila Lindholms boller i dag. Den oppskrifta er super god!!
Etterpå kosa vi oss med boller, nyrørte jordbær og såklart Norsk Brunost:)
Var så heldig å få flere pakker med ulike brunost pakker fra mine kjære foreldre da de var hos oss i sommer:)

På ettermiddagen tok jeg med meg Felicia og Emilia på en liten shopping runde på Gränby Centrum.
Ble noen klesplagg og sko til skolestart neste uke:) Sååå mye fint som har kommet inn nå, spesielt på H&M syntes jeg.
Selv fikk jeg kjøpt meg ett par nye løpesko, så nå er det ingen unnskyldning lenger!

Håper ellers på å få byttet ut litt sommerblomster i krukkene, i løpet av helga og kanskje fylle på med litt mer blåbær i frysen;)
Får se hva tiden strekker til med da jeg skal stå kiosk pass på idrettsplass og ellers er det venninne bursdag til minste frøken;)

Hva har dere for helgeplaner?
Ønsker dere en deilig lørdag allesammen:)
Klem M


1 kommentar:

Henrik sa...

Supergoda bullar puss