mandag 6. august 2012

Sort/hvitt

I helga har vi mest bare kosa oss med barna og gjort minst mulig ekstra på hytta.
Prosjektene står i kø der ute og man er med andre ord ikke arbeidsledig;) men iblant på slike go'værs dager må vi bare passe på å nyte litt ekstra av tilværelsen:)

H har fått gjort litt småtteri som å pusset av gammel lakk på båten og lakker på nytt. Jeg har stort sett ikke gjort noe mer enn å bakt litt forutenom de vanlige gjøremålene:)
Jeg har forresten tatt en hel del bilder i helga, dog bare med iPhone kamera da mitt speilrefleks ikke fungerer lengre.
Har lekt litt med sort/hvite bilder og lagt opp en del på Instagram.

Så for dere som har lyst får dere følge meg der også, på merete77

Det går jo litt raskere å legge opp bilder der enn på bloggen nå som jeg gjør alt fra mobilen for tiden:)

Nå får dere ha en riktig Godnatt allesammen!
Klem M

1 kommentar:

Anonym sa...

du e såå duktig baby ;)

swehenka:)