søndag 19. august 2012

Deilige Søndag

I dag tar vi dagen litt som den kommer....
Deilig å kan ligge litt lengre, sitte leenge ved frokost bordet og sippe på en nydelig latte!
Koselig å ta tid til å bare legge seg i sofan og lese en koselig bok sammen med barna uten å tenke på at man må dra av gårde til noe;)
Sette på en klesvask og sette en bolledeig til heving:)
Det eneste som står på tapetet i dag er at minste frøken skal avgårde i venninne bursdag.
Gleder meg til vi skal sette oss med innpakkning og kortlaging til gaven:)

God Søndag til dere! Nyt dagen!
Klem M

1 kommentar:

Camillas Lantliv sa...

Hei hei!

Takk for snille ord inne hos meg, så koselig du liker bloggen min, og jippie sier jeg til det siden jeg nå fannt en ny blogg:). Legger deg i listen min sån at jeg ser når du oppdaterer, håper det er greit.

Stor klem (ser du fannt meg på instagram også, meget koselig:)