torsdag 9. august 2012

Hjemmedag

I dag har vi bare vært hjemme!
Ingenting på programmet og det er virkelig deilig det også.
Barna og jeg har ryddet i lekene, sortert en del ( så lenge det varer) vi har pusslet og lest bøker.
Barna har sprunget litt inn og ut, mens jeg har fått vasket en del vaskemaskiner og hengt klesvask ute:)
Jeg fikk tom tid til å stryke opp en stor ladning med stryketøy!

Godt å ha slike inne/ hjemmedager innimellom, det trengs og ganske så koselig også:)
Hva har dere gjort i dag?

Riktig Godnatt til dere som titter innom:) Klem M

3 kommentarer:

MittLilleHjerte sa...

Heia, og tusen takk for koselig kommentar inne hos meg;) Ser at du har 4 nydelige barn;)
Fin blogg du har;)
Det er skikkelig deilig med slike dager der man bare nyter;)
Fin helg til deg.

Klem fra Janne

Livets små øyeblikk sa...

Jeg er også glad i disse hjemmedagene uten noe på programmet, dagene er ofte hektiske nok som det er:)
Du har en fin blogg, hit kommer jeg gjerne tilbake:)

Fin lørdag og god helg til deg og dine
Hanne:)

Anonym sa...

Hei:)tusen takk for så koselig kommentar inne hos meg,du har ein kjempefine blogg:))
Har lagt meg som følger og så flott du la deg til å instagram og,synest det er så gøy:)
Alltid så deiligt å få ryddet og ordnet,føles så godt etterpå
Når det er gjort.

Ønsker deg ein flott lørdag!
Klem fra Lillian