tirsdag 28. august 2012

Hvitmalte gulv

Nå er det sikkert noen som synes jeg er sprø som maler hvitt på Eike parketten!
Selv synes jeg det er rålekkert med hvitmalte gulv.
Som noen vet holder vi på å lager ett nytt soverom oppe i 2 etg som skal bli Felicia's:)
Rommet er ganske så lite, men akkurat plass til en koselig innebygd seng,oppbevaring av klær og litt annet smått og godt;) det kommer fler bilder etterhvert som rommet tar form!

Nå er det første gang jeg maler hvite gulv. Jeg vet at det kommer til å bli kjempefint og at vi blir fornøyd:) tror det vil se ryddigere og renere ut med det hvite gulvet siden rommet er så lite.
Det vil nok virke større også når det får den lyse grunnflaten:)

Nå er allerede det 1.strøket lagt og jeg ser det kommer til å bli såå bra:)
Snører på meg joggeskoa og tar en tur ut i sola, mens malingen tørker!

Ønsker dere som titter innom en strålende dag, med eller uten sol:)
Klem M

4 kommentarer:

Camillas Lantliv sa...

Hehe, ble litt satt ut når jeg så bloggen din, drømte nemlig inatt at jeg malte alle gulv i huset hvite:). Jeg elsker hvite gulv, og det der ser ut å bli knallbra. Hmm, må nok ta en liten prat med maken, han er ikke helt enig med meg men kan nog overtales:). Kos deg videre med maling. Klem

MittLilleHjerte sa...

Hei Merete:)
Jeg blir så glad over å se hvite, delikate gulv og tror du blir kjempe fornøyd med resultatet!:)

Ha en fin dag!

Klem fra Janne

Franske drømmer sa...

Hei!

Snublet nettopp iver bloggen din, og har kost meg lenge her nå :-)
For en nydelig blogg, hjem, stil og familie!
Her kommer jeg definitivt tilbake :-)
Har lagt meg til som følger, og gleder meg til å se mer til deg.
Klemmer

Katarina sa...

Jeg har aldrig tænkt på hvidt gulv før men det ser nu helt fint ud og giver lyst til værelset. det er da en god ide. Måske kunne jeg bruge det samme ide til min udestue, skal male den inden sommeren slutter og give den en sommer look, så når vinteren kommer kan stadig føles som sommer. yipee!