lørdag 17. november 2012

Lysfat















Denne uka har gått i en rasende fart!
Det er mye som står på tapetet for tiden og jeg forsøker å planlegge så godt det går.
Jeg merker energi nivået denne uka har vært laber da mye av den går til tenkepoksen, men det er jo bra det også:)
Jeg har iallefall fått trent litt, grov-vasket badet i 1etg, hatt fridag med minstingene og kost meg ganske mye med barna.

I går fikk jeg forandret litt på lysfatet mitt. Elsker det brettet bare!
Synes det er så kjekt med slike fat/brett da man kan forandre titt og ofte både lysestaker, glass, blomster,pynt etc
Nå gjorde jeg det litt mer vinterlig og hvitt og jeg ble ganske fornøyd:)
En salig blanding av kalkmalte lysestaker, fattigmannsølv, klartglass og fasettglass.
Alt er kjøpt på ulike steder alt fra loppis til litt dyrere interiørbutikker.
Liker å blande gammelt og nytt jeg:)
Synes det er viktig å omgi seg med ting og saker som man er glad i og bryr meg egentlig ikke så veldig mye om det er siste nytt eller ikke, bare jeg liker det selv.
Da skaper man litt mer personlig preg også over hjemmet sitt, synes nå jeg da:)

Nå skal jeg bruke resten av kvelden til å kose meg litt her i blogglandia!

Har du en blogg eller vet om en jeg bare innom så tips meg gjerne her under, i kommentarfeltet!

Kos deg så mye du også i kveld ♥
klem M






2 kommentarer:

Tonje Merethe sa...

Så koselige og stemningsfulle bilder.
Enig med deg i at man skal omgi seg med tingene man er glad i.

Ha en fortsatt fin helg!
Kle fra Tonje Merethe

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Koselig lysfat ja!
Jeg liker også å blande gammelt og nytt :)

Ha en fin søndag!