søndag 11. november 2012

Farsdag

Jentene i huset overrasket pappa på senga i dag med sjokoladehjerter og frokost på senga:)
Barna synes det er stas med slike dager og de elsker jo å gjøre stas på den personen som skal feires;)

Min kjære pappa er dessverre litt for langt unna til at vi kan omgås i dag, derfor er det jo så kjekt med blogg som man kan lese over hele verden:)
Kake og kos tar vi igjen til jul når vi skal være sammen igjen:)

Her løper nok dagen ganske så vanlig avgårde. Alle pussler og tussler med sitt og jeg tror jammen vi kan klare å krysse av litt på listen for juleforbredelser også;)
Litt senere må vi nok stelle istand litt godsaker til kjære pappa'n i huset <3

Feirer dere farsdag?

Ønsker dere alle en flott dag, men eller uten farsdagsfeiring:)
En ekstra stor bamseklem til min elskede mann og pappa i dag <3
Dere er verdens beste <3


5 kommentarer:

sa...

Herlig familie du har rundt deg Merete ♥
Kose dere på farsdagen :)
Klem Anette

Anonym sa...

Så flotte familie:)herligt!!!
God klem fra Lillian

Mitt hjerte sa...

Tusen takk Anette <3

Mitt hjerte sa...

Tusen takk <3 Lillian

MittLilleHjerte sa...

Hei og hopp:)
Hørtes ut som en perfekt dag:))
Fin kveld og ny uke:)
Klem til deg:)