onsdag 21. november 2012

Felix og Bearnie


Felix ♥ Bearnie titter på tv sammen.....







De spiser lunsj sammen......



Havregrøt med smør, kanel og honning







...og nå sover de sammen


Det er herlig med slike små venner og de er jo såå dyrebare!
Dette er Felix`s  fjerde favoritt, han har altså mistet 3 slike kosedyr tidligere, så nå håper jeg virkelig Bearnie får bli hos oss ♥
Har din lille også en slik going som er med overalt?

I dag er vi bare hjemme og koser oss vi! Felix viler en liten stund nå og da blir det litt blogging her på meg, før jeg skal finne fram vaskebøtta;)
I dag er det listverk og vegger på stua som står for tur.
Etterpå skal vi gå oss en tur ut og hente Feicia i skolen før det blir middagsmekking.
Kylling, ris og grønnsaker står på menyen i dag.
I kveld skal jeg treffe ei snill venninne, ikke ofte jeg går ut på kveldene...så det skal bli deilig ♥

Fortsatt fin dag ♥
Klem








2 kommentarer:

MittLilleHjerte sa...

For en skjønning gutten din:))
Og søt bamse da:)
Fin kveld!
Klem fra Janne

Anonym sa...

Så herlige liten bamse som koser seg ilag med den herlige gutten din,slike bamser er jo så gode å ha,kosedyr er herligt for de små:)
Mi minste fekk seg ein stor elefant fra Ikea som har fått navnet Elfie og ho er veldig glad i den,skjønnt å sjå kor de koser seg med kosedyr!

Ein fine torsdag til deg!
Klem fra Lillian