lørdag 10. november 2012

Fredagskos

Her ble det en litt dårlig start på dagen i dag da vi bråvåknet litt forsent pga strømmen som hadde gått!
Det var heller ingen ide å skynde på ungene på badet da alt var bekmørkt!
Vi tente masse stearinlys og tok den tiden vi trengte og etter kort stund var strømmen tilbake;)

Man merker hvor avhengig man er når man ikke har det, det skal være sikkert!

Siden vi allerede var så forsinket i dag tok jeg like godt de to minste fri i dag for heller å gjøre fredagen til litt ekstra kos hjemme:)

Vi satte igang med prosjekt kanelboller!
Kanelbolle oppskriften vi bruker kommer fra gamlefarmor og den gir riktige saftige boller;)
Så kjekt med slike oppskrifter man kjenner seg trygge på og blir like bra hver gang;)
Hvis det er ønskelig deler vi gjerne med opp oppskriften;)

Har dere noen oppskrifter på boller, brød, cupcake o.l. som dere vet blir vellykket, blir jeg bare glad om du vil dele... Alltid kjekt å prøve nye ting:)

Under hevingen dro vi for å hente pakke på posten. Jeg hadde nemlig bestilt partystasj til barnas fødselsdager fra Leila's webshop:)
Kjempemorsomme og fine ting som var så flott innpakket:)

Da vi kom hjem bakte vi ut kanelbollene og inviterte noen venner på fika, mens Felicia gjorde litt lekser. De hadde også en koselig lesestund som jeg fikk foreviget:)
Jammen fikk jeg gjort unna litt helgavask også før de kom, det var jo veldig kjekt!

Kjempekoselig hadde vi det! Barna lekte, mumset i seg kanelboller og drakk kakao( hadde dårlig tid til å sitte ved bordet) og vi mødre fikk skravle av oss litt og mumsa i oss litt boller vi også.., plutselig var alt oppspist, haha!

Jeg var vel litt for optimistisk når jeg jeg skulle få fyllt opp fryseren litt også;)

Nå er det natt her, i morgen kommer nye utfordringer:)

Ha en riktig Godnatt og fortsatt God Helg til dere som hilser på i dag og i morgen!
Klem M




Ingen kommentarer: