torsdag 8. november 2012

Frossenpinne

Ja nå sitter jeg her i soffan med de skjønneste ulltøfflene, ullpledd, kaffe og en bittebitteliten sjokoladebit og prøver å få varmen i meg:)
Tent masse stearinlys har jeg også gjort.
Det var nyåpning av stor ICA Kvantum her i sentrum idag og da måtte jeg jo selvfølgelig stille opp som ivrig tilhenger;) Så var det jo også en del tilbud da bla de 1000 første kundene skulle få en goodiebag:)
Måtte jo prøve sjansen så var der i god tid, haha!
Førstemann i kø, tror aldri jeg har stått først i kø noen gang... Jaja, det var jo ganske moro da der jeg sto midt i blinkskudd linja for fotografene;)
Får se om jeg er så "heldig" å bli avbildet i lokalavisen nå da, knis*
Ble jo ganske så kald da så nå skal jeg bare kose meg litt her og få igjen varmen før jeg tar fatt på dagens gjøremål!

Kjøpte med meg et lite søtt duftlys som jeg har tent her og det lukter deilig appelsin, Julestemning igjen;))

Håper dere også har en fiin dag <3
Klem M

3 kommentarer:

~Laila~ sa...

Heldige du, så ut som skikkelige goodie i goodiebagen :) Og de tøflene dine er jo supersøte :)
Kjempefine bilder og en utrolig koselig blogg du har :)
Ha en fortryllende flott dag videre :)
Klem Laila

Camillas Lantliv sa...

Håper du fått opp varmen nå hihi.
Såg du spurte om duken på bloggen min, det er ikke blonder. Stoffet ser ut sån når du kjøper det, faktiskt syns jeg det var ganske flott med den hvita kanten så jeg sydde ikke opp der:).

God klem!

MissMette sa...

Hei Merete :)
Dette hørtes nesten ut som meg, hihi... Ullsokker, tøfler, pledd, kaffe... :)) Det er høsten på sist beste ღ Tusen takk for koselig kommentar hos meg :) Kos deg masse med goodiebagen du fikk, ha en fin fredag og helg som kommer ღ Klem fra Mette