fredag 21. september 2012

To små gullhjerter

Måtte bare dele dette herlige sommer minnet fra i fjor sommer av mine to minste gullhjerter <3
Bilde er tatt på trappa ut fra soverommet på hytta, tidlig en varm sommermorgen :)

Koselig å ta fram slike gode minner en kald høstkveld i September:)
Kjenner jeg lengter til neste sommer allerede, men det er virkelig en deilig årstid dette også:)
Nå gleder jeg meg til å dra ut på hytta igjen til fyring i peisen, bål grilling, samle masse kastanjer, rognbær og annet kos:)

God helg til dere som titter innom bloggen min:)

Dere som har instagram er velkommen til å følge meg der også på merete77
Der poster jeg litt smått og godt fra hverdagen min:)

Klem M

3 kommentarer:

Joy sa...

Åååå... Vilka sötnosar och vilken fanatsiskk bild. :)
Gott att ha såna här minnen att se tillbaka på!

Önskar dig en härlig fortsättning på helgen!
Kika gärna inom mig imorgon, då presenterar jag en spännande give-away!
Stor kram Joy

Anonym sa...

Så herlige to som sitter der på trappa,sikkelig kvardagsglede jo:)
Godt å ha slike minner å sjå tilbake på særlig nå når vi går inn i ei kaldere årstid,er jo fint på denne tiden men sommer er jo bare deiligt då,me får pakka rundt oss og nyte høstdagene:)
God klem fra Lillian

Franske drømmer sa...

Herremin, så vakre!!
Til å spise opp! :-))

Ha en herlig helg videre, vennen!
Klemmer