onsdag 5. september 2012

Fruktsalat

Deler med meg min beste fruktsalat:)

Mango
Druer
Appelsiner
Epler
Pærer
Kiwi
Sitron

Eple/Appelsinjuice

Evt. Rosiner,sjokoladebiter og nøtter.

Kutt alle frukter i passe biter/ terninger
Ha alt i en severingskål
Klem litt sitronsaft over slik at ikke frukta blir brun.
Hell over 1-2 dl eple/ appelsinjuice
Strø over rosiner og sjokoladebiter etter ønske, nøtter kan også være godt å blande i:)

Jeg serverte min fruktsalat med Kesella, i Norge heter det vel, Kvarg.
Eller er det jo supergodt med vaniljeis, vaniljesaus eller vispet krem til:)

Nydelig og super enkel Fryktsalat som kan severes til de fleste anledninger.
Like gjerne til kveldskosen midt i uka som til selskapelige anledninger.

Kanskje blir det fruktsalat til middag i dag? :)
Ha en deilig dag!
Klem M

1 kommentar:

MittLilleHjerte sa...

Så deilig dette så ut da:) Og så sunt som det er, hihi. Nå fikk jeg sannelig lyst på fruktsalat:)
Ønsker deg en superduper fin dag:)

Goklem fra Janne