onsdag 12. september 2012

Kveldstur

I kveld tok jeg med meg eldstefrøken ut på en fin tur:)
Kjempekoselig å få litt bare Madelene tid;)
Så utrolig deilig å komme ut i naturen, den roen og den følelsen!
Det var perfekt turvær. Sol, 16 grader og deilig frisk høstluft da vi gikk kl 18.
Vi pratet og lo og hadde det skikkelig morro:) noen bilder ble det også på turen, såklart;) så mange nydelige farger i naturen på denne tiden!

Nå gleder jeg meg til å ta med familien på skogtur neste gang, for så å sanke naturens grøder:)

Tusen takk for en kjempekoselig tur i kveld, godeste Madelene pia mi:)

Liker dere å være ute i skog og mark?
Noe spesielt dere bruker å se etter på denne fine høst-tid?

En fin fin kveld mine lesere;)
Klem M


1 kommentar:

Anonym sa...

Det er så koseligt å ta turen ut i skog og mark ilag,kjempefin jente med et skjønnt navn:)
Herlige høstbilder,fint å gå ute i naturen og nyte det ein ser:)
Kjempekjekkt å følge deg på instagram og så kjekkt at du kommenterte på bloggen min:))
Fin kveld til deg!Her er det orntlig høststorm ute med regn og blåst.
Klem fra Lillian