mandag 10. september 2012

Noen har flyttet inn...

På nyrommet til Felicia;)
Det tar tid å få alt på plass! Det skal innhandles, monteres og sy's!
Sakte men sikkert hender det litt nå og da der inne og det kribler i lillefrøkens mage etter å få ligge i sin nye seng:)
Gulvet er iallefall ferdig malt og det ble veldig veldig fint, om jeg så skal si det selv;)
Gleder meg til å vise bilder når alt er klart, i mellom tiden blir det litt detalje bilder;)
Apropo bilder... Jeg bruker kun IPhone til å fotografere og bilde kvaliteten blir så som så!
Håper å kunne ta i bruk speilrefleksen igjen om ikke altfor lenge;)

Kjempekoselig at du kikker innom bloggen min, det er så koselig å se at besøkstallet stige:) Det inspirerer meg til å fortsette, veldig mye!
Du må gjerne følge meg på instagram også, der jeg heter: merete77

Håper vi sees igjen:)
I morgen ny uke og nye muligheter, ha en god uke kjære lesere!
Klem M


Ingen kommentarer: