søndag 2. september 2012

Gressenke

En intensiv og fin helg er forbi!
Jeg har vært gressenke i helga og kost meg så mye jeg kunne med barna og bare gjort høyst nødvendige ting;) Har kost meg så mye med dem at mamma-bladet som dumpet ned i postkassen på fredag, fortsatt ligger uåpnet på kjøkkenbenken;)

Det har regnet mye og derav blitt mye innesyssler. Vi har lekt med duplo, bakt, lest bøker, lekt skole, vært på IKEA, sett på film, jentene har spilt fotball kamp, vært på kino og venninne bursdag:)
H har hatt med seg kompis-gjengen på hytta der de har hatt "fri" fra kone og barn, tror de har hatt det ganske så godt da jeg fikk høre at dette kommer til å bli en ny årlig tradisjon ;)
Det er jo godt å være litt fra hverandre iblant, kjenne litt på savnet og bare tenke på seg selv!
Må si det var godt å få han hjem igjen også da jeg ikke trives i "blekksprut" rollen så altfor lenge;)
En mektig imponert over dere aleneforsørgere der ute som er alene om det meste over lengre tid! Beundringsverdig!

Har dere gjort noe koselig i helga? Og hva syns dere om å være gressenker?
Godnatt klem til dere som titter innom bloggen min på denne tiden av døgnet:)




Ingen kommentarer: