fredag 28. september 2012

Tapeter

Nå er vi snart i mål med Felicia's rom, det mangler bare stoff til å sy gardiner så er alt klart.

Så er det Felix's rom som står for tur!
Jeg leter nå etter tapeter som har biler/kjøretøy på i nostalgisk stil:)

Fant en kjempefin tapet med gamle biler på hos Sandberg tapeter.
Sandberg tapeter er en av Sveriges største favoritter innenfor tapet og tekstiler. De setter kvaliteten høyt og kommer med nye tapet kollektioner hvert år! De har mange flotte barnetapeter og matchende tekstiler.
Målet dems er å hjelpe folk til å skape personlig atmosfære i hjemmet sitt:)

Skulle lenke opp hjemmesiden dems her, men det gikk dessverre ikke så dere får Google på Sandberg tapeter om dere vil bli inspirert:)

Har dere forslag til andre flotte tapeter med kjøretøy tar jeg gjerne imot tips:)

Ha en ellers riktig skjønn helg!
Klem M

2 kommentarer:

MissMette sa...

Så spennende :) - gleder meg til
å følge med på oppussingen...
Nydelige og stemningsfulle bilder
under her hos deg ღ Ønsker deg en
fortsatt fin søndagskveld, stor
klem fra Mette

Anonym sa...

Heihei:)så utrulig mange flotte tapeter til gutter,kjempelurt med biler på,valgets kvaler,håper du finner ein du liker:)
Den bilen min,hihi eg har kun jenter då,men eg var så lei av rosa at eg måtte ha litt i lyseblått så då blei det den,kjøpt på Sprell.no.
Men det er kun gutter som har vært på besøk som har vært interessert i den så nå angrer eg på at eg ikkje kjøpte et rosa lekefly:)

Ei flott ny veke til deg!
Klem fra Lillian