fredag 7. september 2012

Helgpiffet badrom

I dag har Felix hatt fri fra barnehagen og vi har stort sett vært hjemme og tatt helgavasken:)
Vi har ikke bare vasket da for det går jo ikke når lillevennen drar i buksebenet og har mye heller lyst til å leke...så da ble jeg pent nøtt til å leke litt med biler også;)

Når det var tid for hvilestund tok vi vogna og jeg fikk gjort unna dagens trimrunde samtidig;)
Kjekt!!! Bruker også iblant "skype" litt med mine gode Norske venninner, samtidig som jeg går og det er veldig koselig:)

Vel hjemme tok jeg fatt på badet i 1etg. Det er noe av det deiligste jeg vet når badet er nyvasket (så lenge det varer);)
Se at det blinker av porselenet og blandebatteri, nye rene hånduker, ren baderomsmatte, tenne et duftlys og kanskje friske opp med litt blomster der også;)

Når det nærmer seg advent bruker jeg bytte ut de rosa håndukene og badematten med lilla farger. Jeg liker e å bytte ut litt interiør og farger etter årstid, men det rosa får fortsatt være en stund til:)
Håndukene og badematte kommer fra Ellos og jeg er kjempefornøyd!

De siste sommerblomstene ble klipt ned ute i hagen i dag og får pryde badet noen dager:)

Bruker dere å bytte ut farger/ interiør etter anledninger og årstider?

Nå skal det bli deilig å sette seg ned i sofan til kvelds med familien og taco:)

Riktig Fin helg ønsker jeg dere alle som titter innom!
Stor klem fra meg

Ingen kommentarer: