mandag 4. mars 2013

Tiden flyyyr, vi har en tenåringsjente!



I helga bakte vi kanelboller og oppskriften finner du HER :)


Disse fine polkadott formene er kjøpt hos Panduro




Hvitt porselen, sølvskjeder og rosa søte servietter fra Åhlens





Pyntet bursdagsbord med lys og roser




I dag fyller denne skjønne jenta vår 13år!

Gratulerer med dagen elskede Madelene, jeg er så glad for at akkurat du fins

Alle snakker om at tiden flyr så fort, det synes jeg også...
likevel synes jeg at vi har opplevd så enormt mye sammen på de 13 årene.
Jeg har nok alltid vært bevisst på at leve i nuet og kost meg mye med barna mine og det er jeg så glad for

Håper vi får mange fine gode stunder sammen i ungdomsårene dine også!

Masse lykke til på ferden vennen min, 
mamma elsker deg!

Tusen takk til alle som skriver så koselige hilsener og gratulasjoner til meg og familien min her på bloggen, facebook, instagram og mail 
 En stor klem til dere alle!








3 kommentarer:

KriStyle sa...

Gratulerer med en nydelig tenåring :))
La meg til som følger og kommer tilbake!

Kristin

Mitt hjerte sa...

Tusen hjertelig takk <3 så koselig at du likte deg hos meg, det gleder meg:)
Klem klem

Anonym sa...

Gratulerer så masse med overstått til di vakre jente,tenk 13 år,tida går fort:)
Mi jente blir 13 år i september så har litt tid enda før ho blir tenåring!

Fine dag til deg!
God klem fra Lillian