fredag 29. mars 2013

Dyreparken




 
 

 
 

 
 

 
 

 
 







 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 
Hei
 
Sitter i skrivende stund omringet av masse levende lys, påskeliljer, gule tullipaner, sjokolade og min kjäre mann:)
Barn og besteforeldre har tatt kveld og det er stille i huset....jeg har en god fölelse!
Det er skjärtorsdag kveld og det er laang helg!
Vi har flere fridager sammen, uten tider å passe, uten mas og kjas, uten at klokken bestemmer hva som skal skje!
Den fölelsen er noe av det beste, bare tid til kos og gjöre akkurat det vi har lyst til. Den tiden er verdifull for oss, tid vi setter stor pris på og tid vi kommer til å huske!
 
Jeg gleder meg over de fine Påskedagene vi skal ha sammen, en fin höytid.
 
Bildene over er tatt fra gårsdagen utflukt som gikk til fine Skansen i Stockholm.
Vi passet på å sette av et besök der da vi likevel skulle inn til centralen for å hente opp våre eldste döttrer som kom hjem etter en fantastisk ferieuke hos min kjäre söster!
Tusen takk kjäre Terese og Erik som har tatt så godt vare på gulljentene våre:)
 
På Skansen finns det alltid mye å gjöre og kikke på.
Påskeprogrammet skulle starte i dag så vi fikk ikke med oss så mye av det, men de fleste dyrene var ute og det var stor stas å få med seg.
Om du klikker HER kan du se hva som skal foregå på Skansen nå i Påsken og resten av året:)
 
Nå er det på tide å finne senga her, skal bli godt kjenner jeg;)
 
Har du lyst å fölge meg og mine hverdagsglimt  på Instagram, heter jeg minehjerter der,
Velkommen!
 
 
Forsatt God Påske til deg og dine


3 kommentarer:

Camilla sa...

Åh så koselig på Skansen da. Nå ser jeg jo at det er din pappa med fru som er på besøk, spurte i forrige kommentaren jeg skrev, hihi:)

Du gjør så mye med barna, de er heldige, utrolig heldige.

Klem <3

Mitt hjerte sa...

Ja, vi hadde besøk av far og hans fru, men i kveld reiste de til Thailand så nå er det litt " tomt" i huset. Det er så koselig med besøk:) Dyreparken er toppen og jeg elsker jo å finne på ting sammen med ungene;) Det finns så mye moro her i Stockholms området, passer meg veldig bra;) fortsatt fin påske til deg kjære Camilla:)

Mitt hjerte sa...

Ja, vi hadde besøk av far og hans fru, men i kveld reiste de til Thailand så nå er det litt " tomt" i huset. Det er så koselig med besøk:) Dyreparken er toppen og jeg elsker jo å finne på ting sammen med ungene;) Det finns så mye moro her i Stockholms området, passer meg veldig bra;) fortsatt fin påske til deg kjære Camilla:)