fredag 22. mars 2013

Ny pute

 
Duftlys fra Åhlens

 
Fine fine puter

 
En vakker orkidè

 
Fuglepute

 
Tuddelidu...
 
I går sendte jeg avgårde mine to störste jenter på påskeferie.
De skulle reise med tog alene fra Stockholm central og da tok vi like gjerne toget fra oss og inn dit.
Vi spiste lunsj sammen för vi vinket farvel til hverandre:)
Må si det er litt vemodig, men de er så flinke og selvstendige disse to skjönningene mine at jeg visste det skulle gå bra;)
Det er jo noe med den der morsrollen og ansvaret, men jeg tror det er sundt å la ungene få pröve seg litt på slike utfordringer der de kan utvikle sin selvtillit og se at de mestrer saker.
Kjenner man seg trygg som mor, blir nok barna trygge også!
Det er viktig å våge å stole på barna sine:)
 
 Siden jeg först hadde tatt turen inn til storbyen, måtte jeg jo selvfölgelig ta en liten titte runde.
Jeg har noen favoritt butikker jeg må innom når jeg er der.
H&M Home er en av dem og den ligger på Drottninggt.så relativt näre stasjonen.
Denne gangen falt jeg for ei ny sofa pute!
Den lyse puten på bildene over med cherise rosa fugler passet bare så godt inn hos meg:)
Jeg bare elsker den fargen!!!
Mange ganger i det siste har jeg hatt lyst til å bytte ut det cherise rosa i stua mi mot litt mer dusere toner nå, men jeg klarer liksom ikke å kvitte meg med den fargen.
Jeg har alltid värt svak for rosa og spesielt cherise, jeg synes det blir en slik harmoni og varme over den fargen.
 
Hva synes dere? Har dere en favorittfarge?
 
Det som er så fint synes jeg da at påskegult er knallfint sammen med rosa, så
nå har jeg kjöpt inn masse nydelige påskeblomster som jeg skal vise dere i et senere innlegg:)
Jeg skal pröve å få til et påskeinnlegg mot kvelden.
 
Nå skal småsnuppene hentes og taco skal innhandles så blir det vel fredagsmys tenker jeg!
 
Ha nå en riktig så fin fredag og En herlig Påske til alle dere som starter på påskeferien i dag
 
Stor klem fra
Mitt hjerte
 
 



 

Ingen kommentarer: