mandag 18. mars 2013

Kakao og appelsiner






Litt snø i kakao`n blir nok bra...




Appelsiner er obligatorisk på tur




Sjekker tempen...




Bestevenner

 

....og ett par til Bestevenner ♥♥



 



1-2-3......


her kommer jeg...


..og heeeei hvor det går!!







Pappa er ikke tungbedt når det gjelder fart og spenning ;)


Det ble også litt knall og fall...men det gikk jo bra til slutt :)


Bildene over ble tatt i går da vi spanderte formiddagen ute i det fantastiske påskeværet!
For påskevær kan vi kalle det, solen strålte og himmelen var blå.
Sekken ble pakket med sitteunderlag, kakao, appelsiner, brødskiver og kjeks-sjokolade. Dette er obligatoriske matvarer i tursekken vår og sikkert hos andre også:)
De to minste og jeg snøret på oss skiskoa og fikk en liten skitur bort til akebakken, mens pappa gikk heller til fots med akebrett og kjelke.
Emilia hadde med seg venninne og svigermor gjorde også selskap.

Det er ikke så veldig langt å gå til akebakkene våre, slik at ungene og foreldrene hadde masse energi til å springe opp bakkene mange ganger.
Vi voksne fikk også slikket i oss noen juvle solstråler, mens ungene underholdt oss med latter og lek!
Det var fantastisk kan jeg bare si!
Ungene leker så godt sammen når de er ute, de finner på andre leker enn inne og det er ikke like mange ting/leker etc og krangle om.
De er også mye flinkere til å leke sammen både store og små synes jeg, alderforskjellen blir ikke like stor;)

Vi var nokså trøtte da vi kom hjem og vi hadde god samvittighet til å tilbringe ettermiddagen i soffan med Astrid Lindgrens klassiker Madicken.

Siden vi har hatt overnattingsbesøk i helga og får nye til neste helg ble søndagskvelden bestående av sengeskift:)
Det var igrunn helt greit  for meg da jeg er ganske så glad i husarbeid.
Så i dag startet dagen med et deilig treningspass for så fortsette med klesvask og annet forfallet husarbeid;)

Hva gjør dere i dag?

Ønsker alle mine fine som kikker inn hos meg en ny fin uke!

God klem fra Mitthjerte






       

Ingen kommentarer: