onsdag 27. februar 2013

Nye Gardiner



Hei søtinger 

For et par uker siden fikk jeg tak på dette fine stoffet.
Har vært på utkikk lenge lenge etter et søtt stoff i hvitt/blått til hytta.
Endelig, jeg falt pladask for det med engang og ikke nok med at det var fint...det var et røverkjøp!
Stoffet kommer fra merket Himla og er en av mine favoritt merker når det gjelder tekstiler 
Denne rullen sto i en restkasse og meterprisen var 19kr meteren!!

Riktig nok var dette på en outlet butikk, så det er 2.sortering på varene, men det var ingen feil på stoffet bare en utgående modell:)
Jeg er sååå glad og gleder meg masse til å sette meg foran symaskina 
Det er bare så moro når man finner akkurat det man leter etter, det gjør meg ekstra glad!
Nå er det bare å bestemme seg for hvordan type gardiner vi skal ha... lifter, kapper, lengder etc:)
Jeg tror t.o.m at det blir en del stoff tilovers, så noen puter og duker kan vi også få til.

Nå skal jeg finne fram solbrillene og spasere ned til svigermor for å gå en tur i det nydelige været:)
Det er blå himmel, drypper fra taket, fuglene kvittrer og jeg kjenner at våren er i anmars 

Er det sol der du bor i dag?

En strålende dag til deg som titter innom i dag, måtte dagen din blir fin 

Stor klem

Ingen kommentarer: