søndag 10. februar 2013

Happy Mother`s day







Hei

Er innom en liten tur for å ønske alle flotte Norske mamma`r en nydelig morsdag og en spesiell hilsen til verdens beste mamma 

Siden vi bor i Sverige og den Svenske morsdagen er i Mai, har nå denne dagen gått meg hus forbi!
Jeg er nå iallefall heldig å har mulighet for å være sammen med min elskede mamma i dag, så nå skal vi ut å gå oss en tur i det friske kalde vinterværet!
Det skal bli så godt å komme seg litt ut, da jeg stort sett har holdt sengen i helga pga omgangsyke!
Tusen takk for all omtanke og koselige hilsener jeg har fått fra dere da jeg var syk, det varmet mitt hjerte veldig mye 

I går bakte mormor og Emilia fastelavensboller , så spørs om vi skal ta fram noen til ettermiddagskaffen....
Tror jeg skal klare å få i meg en slik bolle i dag;)

♥ Stor klem til dere alle 





4 kommentarer:

bevaremegvel sa...

Nydelige bilder! Godt å høre at du er på bena igjen. Kos deg videre med mamman din og gåturen :)
Klem

Mine diller♥ sa...

Nydelige bilder - og kjekt å finne deg her inne også :)

Ønsker deg en strålende flott dag.
Klem fra insta jorillh :)))

MittLilleHjerte sa...

Så flott et innlegg;)
Nydelig:)
Håper formen din er bedre:)
Fin dag ønskes deg min venn;)
Klem fra Janne

Anonym sa...

Vilken skön blogg du har:) Undrar om du har bloglovin att följa med?

Om du gillar inredning kan du kolla in min blogg:)

Ha en kanondag

LOVE Maria från inredningsvis.se