lørdag 16. februar 2013

Vinterferie






Bilder over fra dagens familiefrokost.
Lørdag`s frokoster er de beste synes jeg, likevel er jeg så heldig å kunne ha tid til å spise frokost med barna mine hver eneste dag, er det noe spesielt med lørdager.
Vi ligger lenge, ungene tussler lenge rundt i pysjen, vi ser en koslig film, vi kanskje baker scones, lager en god smoothie, koker kaffe, koker egg eller som i dag stekte vi amerikanske pannekaker:)
Vi gjør litt ekstra til frokost hyggen, sitter lenge ved frokostbordet og bare tar det helt med ro...deilig følelse!
Det eneste faste vi har på Lørdager er Felicia`s turn som ikke er før kl 12.

I morgen drar jeg og ungene på en liten vinterferie alene, før mannen kommer etter lengre uti uka:)
Hele dagen har stort sett gått med til pakking, innhandling, klesvask og til å klargjøre bilen for en laang kjøretur! Vi skal nemlig kjøre 70 mil i morgen. 

Nå skal jeg hive meg rundt her, før jeg skal få noen timers søvn så jeg er opplagt til den lange bilturen:)

Ønsker alle sammen en riktig fin vinteruke, enten du er hjemme eller på fjellet:)

Klem Merete



3 kommentarer:

Tonje Merethe sa...

Alltid koselig med slike frokststunder.
Kos dere masse på vinterferie, og kjør forsiktig..

Klem fra Tonje Merethe

Mitt hjerte sa...

Ja, de er gull verdt:) Vi skal nok kose oss masse og ta bilturen med ro, det går nok bra:) Håper du er mye bedre nå og at dere får ei fin uke dere også, godklem fra meg

Anonym sa...

Så utrulig flott med frukostunder ilag,det er gull verdt det og blir nok satt stor pris på:)
så kjekkt med vinterferie,dere må ha ein kjempefine tur og kose dere masse på turen!

God klem fra Lillian