mandag 28. januar 2013

Gammelt og nytt


Kjøkkenet Fredag formiddag


Nytt serveringsbrett i tre kan brukess til så mangt


Vårløker


Gammel loppis stol





Vår liftene er oppe igjen





Lyseblåe pasteller





Nydelig gammel mugge tatt hjem fra hytta


Gamle kjøkken håndklær med svigermor`s monogram i nydelige pasteller


En glad Felix gutt som har funnet ut at Tripptrapp stolen fungerer ypperlig som racerbil:)


Søte passasjerer


To gode venner
♥ 

Hei!
Over ser dere noen bilder som jeg har knipset den siste tiden.
Jeg har fått skysset i vei det siste som var igjen etter julen, ut fra kjøkkenet:
Vasket ut litt pepperkakesmuler fra kjøkkenskuffene, hengt opp de gamle hvite liftene mine , gjort om litt i vitrinneskapet, tatt fram litt pasteller på kjøkkenhylla og rett og slett fått frisket opp litt på kjøkkenet!

Jeg er nå ganske heldig også da som for tiden har min kjære mor boende hos meg og da blir jeg jo temmelig bortskjemt med både vasking og annen hushjelp.
Det hjelper også slik til at jeg får gjort litt mer enn jeg normalt får til den stunden ungene er i skole og barnehage.

Vi koser oss litt ekstra innimellom også da som bla å dra på loppis:)
Det er noe både jeg og min mor liker godt!
Jeg har ett ekstra øye for det gamle og mange ganger synes jeg det er vel så stas å komme hjem med noe gamle skatter som nye ting.
På Fredag fant jeg en flott gammel stol på prylboden.
Jeg måtte bare ha den og jeg tror nok den skal få plass inne på Felix`s rom .
Alle barna har skal få hver sin unike gamle stol på rommet sitt, synes de er veldig sjarmerende. 
Denne stolen var ekstra tøff synes jeg da den hadde et stjernemønster i setet.
Mannen er vel ikke like så enig i at disse gamle, skakke, slitte møblene er så sjarmerende.... men stoler får man jo aldri for mange av...kniss;)))
Disse gamle kjøkkenhåndklærne på bilde over fikk jeg av min snille svigermor!
Var ikke langtenkt da hun spurte om jeg ville ha de:) De nydligste fargene med fine monogram på som var laget til henne. De passet perfekt inne på kjøkkenet hos meg nå og falt rett på plass i mitthjerte  
Tusen tusen hjertelig takk snille svigermor om du leser dette!

Ei deilig helg er nå over og vi er på godt vei inn i Mandagen her.
Begge foreldrene mine er hos oss denne uka og vi har masse å se fram imot:)

Håper du også har hatt ei fin helg og at du ser fram imot den nye uka

 

God klem fra mitthjerte




2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei skjønne deg:)
Så mange fine bilder,du har så masse fine ting og dei kjøkkenhandkleda var så fine så det var ei snill svigermor du har som tenkte på deg:)
Så skjønne liftgardinene var og!

Ønsker deg ein fin mandag og ei fin ny veke!
God klem fra Lillian

Camillas Lantliv sa...

Mornings vennen.

Så koselige bilder. Stolen var virkelig fin, og gardinene var helt nydelige, men det fineste av alt var på bildene lengst ned, en sån liten prinsesse asså, og så lille prinsen, så søte atte.Ser ut som om lillemann liker søstre si ganske så maaaasse og ser opp til hu:) Søskenkjærlighet er det vakkreste i verden <3

God klem og ha en fin dag!