fredag 18. januar 2013

Fynd







Hei 

Først må jeg bare si velkommen til alle dere nye følgere som har titte innom bloggen min i det siste!
Så veldig koselig, håper dere liker dere her inne hos meg.

Jeg må også bare få si hjertelig takk til snille søte Camilla med bloggen Camillas Lantliv for det nydelige innlegget du hadde på bloggen din her om dagen 
Det er en fornøyelse å ha blitt kjent med deg og jeg gleder meg til at jeg en dag skal få treffe deg!

Jeg har mange baller i luften for tiden, men prøver å oppdatere bloggen med ikke altfor lange mellomrom;)

I går var jeg en snartur innom prylboden her nede i sentrum. Det er alltid noe nytt å finne der og det er rene skattejakten synes jeg :)
Bla fant jeg dette søta gamle fatet for ikke mer en enn 10kr! Ingen tvil om det skulle få bli med meg hjem.
Nå står det å pryder kjøkkenbordet mitt så fint 
Fikk også tak på et nydelig lite speil til Felicia, men det skal jeg vise en annen dag;)

Nå skal jeg og min kjære mor ut å gjøre noen ærend og i ettermiddag skal jeg treffe en kjempesøt venninne som er på Stockholm`s visit :) Gleder meg masse 

GOD HELG




4 kommentarer:

Camillas Lantliv sa...

Nydelig inlegg, nå ble jeg rørt <3

Så fint fat, vil også på bruktbutikk, må ut i helga:).

God helg vennen min!

Anonym sa...

Det er alltid så fint og herlig å lese bloggen din,synest du gjere så masse kjekkt isammen med familien din:)
Så gøy å få ein slik flott oppmerksomhet ,det er stas:)
Så nydelig det fatet var,knallfint og så fint med blått på!!

Ei nydelig helg til deg:)
God klem fra Lillian

bevaremegvel sa...

Så nydelig fat, jeg elsker sånne skatter! Og når prisen er hyggelig blir alt helt greit :))
Fin fin fredag til deg.
Klem

bevaremegvel sa...

Så fint det fatet var, jeg elsker sånne skatter, og når prisen er så hyggelig er det enda bedre :)
Fin fin fredag til deg. Kos deg med venninnen på besøk.
Klem