fredag 24. mai 2013

Epletre i blomst





 
 

 
 

 
 

 
 



Mitt dagens Epletre som står så fint i blomst akkurat nå!
 
Jeg har alltid önsket meg bär og frukt-trär i min hage.
Da vi flyttet inn i vårt rekkehus for snart 3 år siden hadde de forrige eierne plantet et lite epletre.
Treet har vokst seg större for hvert år og det blir også fler og fler epler på det.
Epletreet er et  familie-tre og det kommer 4 ulike eplesorter på det.
Like spennende hvert år å se hvor mange epler som kommer.
Nå nyter jeg av treet som det er , finns vel ikke noe vakrere enn et epletre som står i blomst.
Små duse babyrosa blomster.
 
Jeg ser at det er en del maur på det og det har vi värt plaget med tidligere også, noen som har noen gode råd?
 
Önsker dere alle ei trivelig helg og tusen takk for at du titter innom.
Klem Merete


2 kommentarer:

Anonym sa...

Epletre er så fine når dei står i blomst og det å ta inn ei grein og to det frisker slik opp,herlig:)
Håper dere får masse eple på det til høsten,så gøy at det kommer fire ulike sorter,herlig og kan tenke meg det blir laga litt med epler da:)
Ønsker skjønne deg ei flott helg❤
Klem fra Lillian

MittLilleHjerte sa...

Hei Merete!
Så nydelig med epletree! Skjønne blomster og jeg digger dem!
Gøy å ha i sin egen hage iallfall;)
Har ikke hørt noen angående det med maur..
Men ha en flott kveld skjønne deg!
Klemfra Janne