onsdag 8. mai 2013

Koselig besök

 
Hvite hagemöbler fra Jysk
Röde fleecepledd fra IKEA som er gode å tulle seg inn i.
Hvit kanne fra IKEA
Stjerneputer fra Coop

 
Röde pelargoner

 
 

 
 

 
 

 
Hvitveis plukket av små barnehender og det blir det mye av nå for tiden( til min store glede) og den söte mugga har jeg fått i gave fra mine svigerforeldre, den er jeg veldig glad i:)

 
Bordpynt i et stort trebrett
Gamle glass fra loppis som er fine som lykter synes jeg er veldig kjekt-
Bruker de til alt mulig oppbevaring, som til vaser og lyslykter.

 
 
 
 

 
Denne fine blomsterkassen kjöpte jeg hos en lokal blomsterbutikk forrige sommer og jeg liker den så godt!

 
 Lille Mynta

 
 

 
 

 
 
 
Nå har sommer varmen endelig kommet og det er så deilig!
Det er så fint ute nå med masse fuglekvitter og alle knopper på busker og trär.
Det er fullt av knopper på epletreet vårt og likedan syrin hekken. Det er så herlig å kan fölge med på dette hver eneste dag og se hvor fort alt spirer og gror.
Hvitveisa brer seg som store sengetepper og det er så fantastisk fint.
Ungene oppdager en ny årstid og alt er bare så spennende ute nå og det er så fint å kunne få  fölge barne i deres oppdagelsesferd!
 
De siste dagene har vi hatt besök av sösteren min og hennes skjönne valp Mynta.
Mynta er en staffordshire bullterrier og er utrolig sjarmerende.
Jeg er egentlig av natur litt skeptisk til hunder og siden Mynta er en hund som er leken og liker å väre der vi er var jeg spent på å treffe henne.
Alt har gått over all forventning og jeg har blitt såå glad i den hunden:)
 
Det er spörs om ungene kan overtale meg til å skaffe en hund i framtiden;)?
 
Nå skal få unna litt helga rengjöring her for nå er det langfri igjen og i morgen ventes det et nytt koselig overnattingsbesök:)
 
Ha det godt og pass på å nyt disse fine vårtegnene vi har i disse dager
 
Klem fra M
 
 
 


4 kommentarer:

Anonym sa...

Så herlige bilder,jammen er det godt våren er komt og meir varme for det føles så godt:)kjempefint du hadde pynta ute:)
Så skjønn hund,eg liker ikkje hunder og kunne aldri hatt det men at dei er skjønne den ser eg,Hihi!
så skal sjå du får ein hund snart i hus:)

Ein fine kveld til deg!
Klem fra Lillian

Tonje Merethe sa...

Så sommerlig og fin uteplass. Nydelig <3

Høres koselig ut med besøk av søster og hund. Hender man omvendes litt ang hund ja. Jeg er vokst opp med hund, og hatt min egen. Men så var jeg utfor en episode med en hund jeg kjente, og da ble jeg livredd hunder. Heldigvis klarte mannen å tilvenne meg hunder igjen.. Så har etter 4 år sagt ja til å skaffe en hund en dag.

Ha en flott kveld søte.
Klem fra Tonje Merethe

Mine diller♥ sa...

Herlig bilder som oser av sommer♥

Fin torsdag til deg.
Klem Jorill

Torild sa...

Hei! Finfine maibilder! Oppdaget bloggen din da jeg søkte på Pavlovakake. TAKK, den ble en suksess sjøl om jeg ikke er noen stor baker ;)