fredag 3. mai 2013

Pannekaker og nye ting

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 






Så er det jammen meg snart helg igjen da:)
Visst er det deilig!
Mai er en skjönn måned synes jeg, mange fridager og ofte godt vär!
Vi er mye ute og gleder oss over å gjöre istand i bedd, hagen, balkonger og terrasser.
Vi lengter etter å tilbringe fler timer ute og få fölelsen av at dagen varer lengre, slik föles det for meg og sikkert for mange andre også.
 
I dag var jeg og mor på et veldig flott sted.
Det er en lokal innredningsbutikk som har sååå mye fint, jeg bare elsker den butikken. Nå har de utvidet og fått en kjempekoselig cafe der også.
Verdt å ta turen innom om man er i traktene;)
Jeg postet noen bilder derifra på instagram i dag, så om du vil se så finner du meg på @minehjerter
 
Siden mor akkurat har fått seg leilighet, passet det så bra å dra til Fullerö i dag. Vi skulle se på litt balkong möbler og blomster til henne. Jeg fant jo selvfölgelig også mye fint som jeg skulle tenkt meg, men det gjelder jo å styre seg også da:)
Likevel ble det noe småtteri med hjem, sånn som ett dörslag i hvit emalje, en lyslykt som det står velkommen på, noen kunstige jordbär og ett par meter rödstripete bånd.
 
På altanen vår går det i rödt og hvitt i år, jeg synes det er noe spesielt sommerlig over det!
Vi har hvite benker og bord, noen ampler i hvit kurv, polkadott duk i röd og hvit, röde sitteputer med stjerner på og nå tenkte jeg dette småtteriet jeg kjöpte i dag skal få pynte bordet.
Blir nok noen bilder på bloggen etterhvert som ute avdelingen begynner å ta mer form.
Har du kommet igang med vårforbredelsene der du bor og har du noen spennende planer for din uteavdeling  denne sommeren?
 
Da vi kom hjem laget mor en stor pannekakeröre til ungenes store begeistring, dog de hadde spist pannekaker i lunsjen på skolen i dag også...hihi, gjelder å fölge med på matmenyen kanskje;)
I dag var det enkelt tilbehör som bacon, jordbär syltetöy, smör og sukkert!
Veldig godt og veldig sött, men iblant er det godt med litt söt middag også;)
 
Nå skal jeg finne senga her, greit å väre opplagt til morgendagens flyttedag.
 
Önsker deg og dine en riktig fin helg og måtte helga by på sol og varme
 
Klem M

Ingen kommentarer: