mandag 3. desember 2012

Pepperkaker


Farmor kom på besøk og hadde med bursdagsgaver til Felicia og Felix.
Felicia fikk en kjempekoselig bok med mange eventyr fra HC Andersen.
Tusen takk snille faarmor, den kommer vi til å lese mye i:)
Vi skulle egentlig ha familie selskap i dag, men det ble utsatt pga mye forkjølelse i familien.
Koselig at farmor kom innom likevell;)


Vi bakte mange pepperkaker i dag, kjempekoselig familie aktivitet!


hele familien engasjert for stunden;)


Oppskriften kommer fra Tine og er superbra!
Vi har laget denne deigen i mange år og er en favoritt hos oss når det gjelder papperkakedeig.


Tilslutt var det bare jeg og Emilia igjen på kjøkkenet...
tålmodigheten tok slutt for de andre, men jeg synes likevel at de minste var ganske så tålmodig likevell i år:)
Store hjerter med naavn på er en koselig klassiker hos oss:)

Har dere bakt pepperkaker i år og har dere ei god oppskrift?
 Som dere ser er det ingen redigering på bildene her, litt uklare og gule, men det får duge!
Nå skal jeg pakke ferdig kofferten her for i morgen skal jeg og de to minste på en liten etterlengtet ferietur;)

Må bare også si TUSEN HJERTELIG TAKK til alle dere som titter innom her og legger igjen en hilsen eller et spor..så veldig hyggelig av dere!
Mange klemmer fra Meg

5 kommentarer:

MittLilleHjerte sa...

Så utrolig koselig innlegg:)
Herlig med familiekos og hygge<3
Fin dag og ny start på uken!:)
Klem Janne

MissMette sa...

Så koselig innlegg ღ - familie, barn og peppekakebaking - herlig... Og mange fine innlegg nedover her siden jeg var innom sist :) Fine adventslys, og så koselig dekket bord til Felicia ღ så rosa, yndig og ikke minst fristende kaker - superskjønt ღ og skjønne røde puter lengre nede her... Takk for titten, og så ønsker jeg deg en fortsatt fin uke, og advent :) Klem fra Mette

Camillas Lantliv sa...

Nå saaaaaavner jeg deg her på bloggen asså:). Har dere det bra? Er dere fortsatt hos mammaen din?

Håper dere koser dere og nyter disse førjulsdagene med familien <3

Koselig når det kommer en bild på Insta av og til <3

Stor klem

Ps. Største jenta deres er jo helt lik deg, trodde først det var du på bildet:)

C h a r m i g t L a n t l i g t sa...

Hejsan!

Vad mysigt ni har det i pepparkaksbaket.
Jag hittade dig här med så nu följer jag dig även här.
Kika in på min blogg så har jag en liten sak till dig där.
Ha en skön helg!

Kram Sanna

mirjamsdrøm sa...

Heisann!
Baking med store og små før jul er bare så koselig :)
Synes du har en herlig blogg!
Må si at jentebursdagen under her var veldig fin og gjennomført. Tenker Felicia var fornøyd :)
Gratulerer med bursdagbarn igjen ;)
La meg til som følger.
Kommer nok snart innom igjen.
Ha en fin desmberhelg!
Klem Mirjam