tirsdag 14. august 2012

Milepæl

Første fritidsdag for Felicia er over!
En ny milepæl er nådd, en ny epoke i livet, nye utfordringer og en spennende tid framover:)

Lillehjertet mitt begynner i skolen neste Mandag, helt utrolig hvor fort tiden har gått!
Vi tenkte det kunne være bra å hilse på fritids i dag, noen dager før skolen starter så Felicia kan bli litt kjent i de nye miljøene før første skoledag!

Det ble en flott dag og god start!
Gleder seg allerede til i morgen og til å treffe frøken og vennene igjen!

I går kveld spurte jeg henne om hvilke tanker hun har om skolestart, Felicia:
At æ ska møt alle mine kompisa og lek å sånn! Æ glæde mæ sånn at æ nesten bynne å skrik!

Det varmer et mammahjerte å se gleden i ansiktutrykket hennes <3

Lykke til med oppstart til alle deres små som også skal ut i den nye verden:)

Ønsker dere en fortsatt flott dag <3
Klem M

3 kommentarer:

henrik sa...

Pappas lilla flicka hihi

MittLilleHjerte sa...

Gratulerer med skolejente:)Så søt att:)
Nydelig navn har hun også da min datter har det som mellomnavn;)
Klem Janne

Mitt hjerte sa...

Tusen takk Janne:) Nydelige jenter med nydelige navn!