tirsdag 2. april 2013

Fortsatt påske...

 
Verdens beste bamse...

 
en myk liten kosefot...

 
en skjönn liten lillebror som tar en liten hvil

 
Påskepynten står fortsatt

 
Fine påskepynten som ungene har laget

 
 

 
 
 
 
knoppene på syrinhekken

 
 

 
 

 
 

 
Årets förste klestörk ute i det blå

 
 

 
 
Hos oss fortsetter påskeferien...
Vi har hatt mange flotte dager sammen, spist masse god mat, nytet vårsolen, tatt fram hage möblene, värt i selskap hos svigermor og i går hadde vi en strålende dag i Kungsberget der vi sto slalom, allemann:)
I dag har mannen jobb dag, mens barna fortsetter påskeferien ut uka.
Det kan väre en utfordring enkelte dager å tilfredstille alle 4 småhjertene på engang, men som oftest finner vi på noe som passer alle.
I dag har eldstefröken dratt på bytur med venninnene sine og vi andre er bare hjemme.
Lillebror sover sött, mens de andre to snuppelurene leker så fint sammen oppe på rommene sine.
Jeg passer på å kjöre noen vaskemaskiner og särlig deilig var det å kunne få henge ut årets förste klesvask til törk!
Det er en slik deilig fölelse å få legge på rent sengtöy som er törket ute i frisk vind!
Helt riktig ser dere mitt siste mama blad på benken, det skal jeg nå sette meg å nyte en liten stund för vi skal sette igang med middagen.
I dag skal jeg lage lammestek, ingen påske uten lam:)
 
Takker så mye for alle koselige tilbakemeldinger på instagram og bloggen, dere gjör meg så glad!
 
Önsker dere alle ei ny fin uke både med og uten Påskeferie
 
 
 


Ingen kommentarer: