søndag 7. april 2013

Årets förste...




 
.......hestehov hurra!!
 
I dag har vi riktig April vär som vi kaller det.
Alle fire årstidene på en dag!
Det snör og blåser i det ene öyeblikket for så at solen skinner så fint i det neste:)
 
Er det slik hos deg også i dag, skikkelig busväder?!
 
Jeg og de 3 minste dro ut på sykkeltur på formiddagen, så skjönt å kunne sykle igjen.
Mye lettere å få med seg ungene på tur igjen nå som de kan sykle isteden for å gå:)
Det var flott solskinn da vi syklet hjemmefra. Veiene vi syklet på var helt snöfrie og det var tört og fint de fleste steder. Langs den flotte landeveien fant vi årets förste hestehov.
Det er like stas hvert eneste år å finne de förste markblomstene, det synes vi både store og små;)
Nå har de fått plass i et lite egg-glass som står å pryder kjökkenbordet så fint.
Jeg gleder meg over tiden framöver og de små skittne barnehendenene som kommer med  buketter markblomster.
 
Nå er det tid for kveldstell for de minste og senere har vi bestemt filmkveld for oss voksne:)
 
Har du noen gode film tips, så kom med dem! Jeg liker alt av romantiske komedier og feelgood filmer:)
 
Håper dere har hatt ei fin helg og önsker dere ei ny fin uke!
 
 
Klem M
 
 
 
 
 
 
 


3 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelige hestehoven og så fint med de første vårblomstrene:)
Eg hadde skrevet ein lang kommentar istad og så trykket eg feil og så forsvant alt,huff..så blir litt forkorta no.
Så koselig med sykkeltur,håper det kommer mange fine vårfarger framover !

Ein nydelig dag til deg:)
Klem fra Lillian

MittLilleHjerte sa...

Heia Merete;)
Så utrolig gøy å følge deg på insta;)
Du verden så herlig det er med det første vårtegnet da!
Selv om jeg ser sommertegn om dagene;)knis;)
Ønsker deg en superfin helg!
Stor klem fra Janne

Franske drømmer sa...

Hei vennen!

Så nydelige hestehov! Jeg så årets første idag selv også - våren kom virkelig sent i år! Og bare det at det snør i april... Fytti!

Høres fantastisk deilig ut med sykkeltur:-) et sikkert vårtegn det også :-*

Tusen takk for fantastiske kommentarer fra deg den siste tiden - det varmer langt inn i sjelen<3 snille, gode du <3

Ha en skjønn søndag med den fine familien din :-)
Varme klemmer