fredag 5. april 2013

Augustendals 4H-gård

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 













 
 

 
 







 
 






 
Siden ungene fortsatt har skolefri, synes jeg det er koselig å finne på ting med dem.
Hverdagen  er jo ellers fullt opp med skole, lekser, trening og andre aktiviteter.
 Synes også det er så deilig å kunne väre ute hele dagen nå som det våres og solen skinner og varmer så godt!
 
I dag gikk turen til en 4H gård i Solna.
Vi har aldri värt der för, så da blir det ekstra spennende!
Det lå så fint til ned ved Ulvsundasjön og Huvudsta slott.
HER kan du klikke deg inn på hjemmesiden til Augustendals 4H gård om du har lyst å lese litt om den.
 
Jeg fyllte en kurv med vafler, epler, sjokolade og frisk limonade som vi koste oss med til lunsj.
Det var også mulighet for å kjöpe fika om man önsket det, men HUSK å ta med kontanter;)
Vi var der i nesten 4 timer og da fikk jeg be ungene om at vi skulle dra så vi skulle slippe å stå  i den värste trafikk korken.
Vi storkosa oss! Det var masse å leke med, bla en linbane som var veldig populär til de störste og ellers syntes både Felicia og Felix det var herlig å leke med vann og sand igjen;)
Det sendte avgårde små pinner (båter) som flöt så fint i de små bekkene i sanden og det holdt de på med lenge.
Det var ellers noen dyr der også, som ponnier, hester, kaniner, sauer og geiter.
På hjemveien gikk vi ned til vannet og " lekte" med endene også, det er vår det!
 
Håper dere også har hatt en fin dag!
 
Klem fra meg
 
 
 

1 kommentar:

Camillas Lantliv sa...

Så nydelige bilder og så koselig å lese. Ser det er en gjeng lykkelige barn på bildene. Elsket 4-h gårder når jeg var liten, var ofte med skolen:). faktiskt, kan jeg ikke huske akkurat nå hva bokstavene står for:)?

Ser dere hatt en deilig påske også i inleggene under.

Deilig med vår på inngang nå, det gleder vi oss til. Og plante litt blomster og kose seg i solen.

God klem vakre vennen min <3