søndag 8. september 2013

Bloggtörke





 
3 av mine skatter utenfor kirka

 
 

 
En gammel kuleramme

 
Bunad og sandkassen er vel egentlig ikke verdens bestevenner

 
 

 
Emilia tar lärer rollen meget alvorlig



Titt-titt
 
Her er jeg tilbake etter over 3 mnd "bloggferie" og som jeg har savnet det!
Det kjenns som at denne sommeren har flydd avgårde i en raaasende fart og på disse 3 mnd har det rukket å gå fra Vår til Höst, Men vi har virkelig kost oss!
Vi har tatt dagen som den kommer og planlagt veldig lite og det har värt veldig deilig.
Jeg trodde at jeg skulle få blogget litt underveis, men dessverre har ikke tiden strekt til og jeg fikk rett og slett bortprioritere den delen. Derimot har jeg jo värt aktiv på instagram for dere som fölger meg der og for dere som har lyst å fölge meg der heter jeg @minehjerter.
 
Siden at jeg hade tenkt å lage en minnebok fra bloggen, slik at vi kan senere se tilbake på hva vi har gjort tenker jeg å minnes denne sommeren med noen blogginnlegg fra i sommeren.
 
Bildene over ble tatt i går da vi var i barndåp hos gode venner.
Dåpsbarnet ble döpt i en nydelig gammel kirke som heter Husby-Ärlinghundra kyrka fra 1100-tallet.
Selskapet ble holdt i en gammel skole som var i tilknyttning til kirken.
Miljöet i den gamle skolen var en fryd og oppleve og vi fikk også muligheten til å oppholde oss i et gammel klasserom som var fra tidlige 1900-tallet. Ungene syntes det var spennende å höre historier fra da ungene måtte stå i skammekrok hvis de var uskikkelige og at de i värste fall ble pisket på rompa om det var ekstra ille!
Det er godt tidene forandrer seg både på godt og vondt!
 
Nå ventes en god og slapp Söndagsfrokost her, så får vi se hva dagen skal bringe.
 
God Söndag
 til deg som titter innom i dag og har ventet tålmodig på livstegn ifra meg, jeg kommer sterkere tilbake!
Klem M
 


Ingen kommentarer: