søndag 17. juni 2012

Kofferten full av gode ferie minner

Vel hjemme fra en uke på deilige Tyrkia!

Som vi har kosa oss med barna, i solen, i vannet, spist masse god mat og barna har faktiskt fått spist så mye IS de ville:)

Vi bodde på et hotell i Alanya, 2 timers bussreise fra flyplassen.
Hotellet het Green Garden og kunne by på det meste man kunne ønske seg.
Vi hadde kjøpt til All inclucive( for 1. Gang) og det synes vi var helt supert!
Vi fikk hver sitt armbånd da vi kom som viste hvilket tilbud vi hadde.
Det meste inngikk i prisen. Stor frokostbuffe, lunsjbuffe og muddagsbuffe og da mener jeg STOR!!
Det fanns alt man kunne ønske seg fra ulik gjærbakst, frukter, salater, pålegg, varmretter, kaldretter, desserter og desserter!
I mellom disse måltidene var snack baren åpen der man kunne få sandwicher, chips, salat, kaker, kjeks og is!
Drikke kunne man hente seg i baren hele dagen.
Det var et kanon tilbud synes nå vi som reiste med barn i ulik alder som har ulike behov til enhver tid!
Vi kommer nok til å velge all incl. Tilbud igjen ved senere reiser.

Ferie for meg er at jeg kan være tilstede for barna mine og kose meg med de uten å tenke på matforbredelser, klesvask og andre daglige gjøremål!

Det fikk jeg nå og kan på det beste anbefale hotellet og et slikt opphold for andre:)

Ingen kommentarer: