lørdag 30. juni 2012

I'm on my way to

Borås til kjære søster og Svoger:)
Skal bli så koselig å tilbringe noen dager sammen med dem:)
Sitter på toget nå og koser meg skikkelig!
Har med meg nok lesestoff tror jeg;) litt små snacks har jeg også med for å holde blodsukkeret oppe:)
Sitter nå bare å nyter utsikten fra 2etg.
Skal straks sette meg godt tilbake i setet og pløye gjennom bladene jeg har kjøpt!
Må jo si det er litt merkelig følelse og være helt selv, uten hverken barna eller mannen...ikke hverdagskost ha ha slik egentid som dette!
Nå skal jeg virkelig passe på å nyte disse dagene på alle måter slik at jeg
har full ladet batterier til jeg kommer hjem.
Kommer helt klart til å savne de små skattene mine og min kjære, men det er jo sånn det skal være iblant!
Blir jo såå herlig å se de igjen når jeg er tilbake:))
Jeg vet også at de koser seg hjemme med litt avhvert nå:)

Hva syns dere om å reise bort på egenhånd? Hvordan ser dere på det å ha egentid?

Ønsket dere alle fine en fortsatt deilig kveld:)

Ingen kommentarer: