fredag 22. mars 2013

Happy Easter

 
 
 
 
 
 

 




 

 
 
God kveld:)
 
I ettermiddag fikk vi pyntet litt til påske.
Felicia hjalp meg, mens gutta var på butikken å handlet inn til kveldens Taco;)
En liten påske dekorasjon på kjökkenbordet ble det.
Eggene på bilde over har jeg kjöpt så klipte jeg til noen "gåsunger" som jeg surret fast med hampsnor.
Speilet kjöpte jeg for en stund siden hos en lokal butikk her i sentrum, nydelig farge på det, synes jeg.
Ellers pyntet jeg med noen törkede gule rosenknopper og en gammel-kakeform med telys.
Enkelt og fint!
 
Påske eggene er også funnet fram og jeg gleder meg til å fylle dem med masse godt!
På Påskaften får ungene lete etter eggene sine og det skal bli en fryd å se gleden ¨når de finner dem:)
 
Har dere noen tradisjoner når det gjelder påske-egg?
 
Nå önsker jeg dere alle en riktig
GOD PÅSKE
 
 

Ingen kommentarer: